Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy – Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki

Skargi i wnioski

Z-ca Dyrektora ds. Operacyjnego Zarządzania Pionem Medycznym przyjmuje skargi i wnioski w kwestiach medycznych jak i organizacji pracy części medycznej w terminie wcześniej uzgodnionym za pośrednictwem sekretariatu WOMP–ZCLiP w Szczecinie – numer telefonu 91 43 49 121.

1. Skargi i wnioski można składać za pomocą:

  •  mailowo, na adres: sekretariat@womp.szczecin.pl,
  •  a także osobiście u kierowników jednostek organizacyjnych w wyznaczonych godzinach. Informacja o godzinach przyjęć pacjentów znajduje się w zakładce o nas – kadra zarządzająca.

2. Skargi pisemne przyjmowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00, w kancelarii siedziby WOMP – ZCLiP przy ul. Bolesława Śmiałego 33 oraz w jednostkach:

  • w administracji Przychodni WOMP-ZCLiP nr 1 przy ul. Bolesława Śmiałego 33, 70-347 Szczecin,
  • w administracji Przychodni WOMP-ZCLiP nr 2 przy ul. Mikołaja Kopernika 18, 70 – 241 Szczecin,
  • w administracji Przychodni Rehabilitacji Leczniczej i Zawodowej WOMP-ZCLiP nr 3 przy ul. Mikołaja Kopernika 18, 70 – 241 Szczecin,
  • w administracji Przychodni WOMP-ZCLiP nr 4 przy ul. Adama Mickiewicza 18, 73-110 Stargard,
  • w administracji Przychodni WOMP-ZCLiP nr 5 przy al.Żołnierza 12, 73-110 Stargard.

3. Skargi dotyczące bieżącej działalności rozpatrują kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych zgodnie z zakresem kompetencji w godzinach pracy.

Więcej aktualności

Data publikacji: 14 listopada 2025

📢 Nowoczesne USG już w WOMP-ZCLiP w Szczecinie! 💙

Więcej informacji

Data publikacji: 13 listopada 2025

Świadczenia socjalne – informacja dla pracowników i emerytów WOMP – ZCLiP

Więcej informacji

Data publikacji: 31 października 2025

WOMP-ZCLiP zatrudni na stanowisko portier-szatniarz do przychodni w Szczecinie

Więcej informacji